Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2012

NYXowe rozterki, czyli wołanie o pomoc. ;)

Jako że mam dziś trochę czasu tylko dla siebie postanowiłam pogrzebać w internecie i zrobić małe zakupy, oczywiście kosmetyczne ;) i właśnie dzięki temu znalazłam stronę, którą pewnie część z Was zna, ale uważam, że jest naprawdę godna polecenia! Chodzi tu o http://www.ladymakeup.pl/sklep/
Jeśli szukacie produktów znanych i lubianych marek, tych droższych ale niekoniecznie, bo znajdziecie tam również produkty firmy nyx, essence itp. to koniecznie tam zajrzyjcie!

i własnie z tej okazji piszę do Was z pytaniem o jakiekolwiek informacje na temat paletki o której zakupie myślę, chodzi tu o paletę 10 cieni od NYX Runway Collection
http://www.ladymakeup.pl/sklep/nyx-paletka-10-cieni.html

Mój wybór padł na:
której kolory baaaardzo mnie urzekły. koniecznie zajrzyjcie na stronę - są różne inne odcienie. Co myślicie, nie mam żadnego kosmetyku z firmy NYX i nie wiem czy w ogóle warto zaprzątać sobie nią kosmetyczkę! Z góry dziękuję za komentarze i pomoc. ;)

Mięta od PAESE.

Hej dziewczyny i może chłopaki ; )Dziś chciałam Wam pokazać lakier, który od kilku dni gości na moich pazurkach. Bardzo mi się On spodobał, jest to lakier firmy PAESE w kolorze miętowym – jednak na paznokciach wygląda nieco ciemniej. Z góry przepraszam za wygląd moich paznokci, ale zdjęcie było robione około tygodnia temu – już udało mi się je zapuścić i wyglądają dużo lepiej a za sprawą czego następnym razem opowiem. ; )Mój kolor to 139. Jak na moje paznokcie to utrzymuje się całkiem długo. Jedna warstwa kryje wystarczająco, aczkolwiek lepiej wyglądają dwie. Cena to ok. 9zł.

Astor Perfect Stay–recenzja.

Hej dziewczyny!
Jestem trochę podekscytowana, ponieważ właśnie zaczęłam korzystać z usługi Windows Live Writer i jestem bardzo ciekawa jak to się sprawdzi i przede wszystkim mam nadzieję, że zdecydowanie ułatwi mi z Wami kontakt.
Mam Wam do pokazania kilka rzeczy, które aktualnie testuję, ale po kolei.
Dziś chciałam Wam przedstawić coś co Was najbardziej interesowało a mianowicie jest to podkład z firmy Astor. PERFECT STAY. Oxygen fresh make up.

Produkt kupiłam niecały miesiąc temu za 49zł ale był z gratisem, którym był korektor pod oczy z tej samej serii, o którym następnym razem.
Od producenta:
Zapewnia perfekcyjny wygląd przez cały dzień. Aż 5 pięć lat badań oraz 5 pięć różnych patentów stoi za zaawansowaną technologicznie formułą nowego podkładu Perfect Stay 24H Multi - Action Matrix zapewniającą trwałość makijażu. Podkład dzięki formule nowej generacji jest niezwykle trwały.
Gwarantuje idealnie matową cerę, bez konieczności poprawiania makijażu w ciągu dnia. Skóra pozostaje nawi…

Polskie boxy, czy warto?

Jest już na polskim rynku kilka firm zainteresowanych rozprowadzaniem różnego rodzaju boxów. Ceny wahają się w granicach 20-50zł.

Oto kilka, które udało mi się znaleźć:
http://ladybox.pl/
http://www.queenbox.pl/
http://www.glossybox.pl/
http://kissbox.pl/
http://www.12box.pl/


ja osobiście wielkie nadzieje pokładam w glossyboxie.

Mam pytanie, czy któraś z Was już subskrybuje któryś  z boxów? Jesteście zadowolone, słyszałyście coś. Chcę jakiś zamówić i nie wiem na który się zdecydować. Proszę o pomoc, co uważacie!? 

de-makijaż oczu z ZIAJĄ.

Co dziś? Dziś chciałam powiedzieć Wam parę słów na temat de-makijażu do Ziaji. Z linii płynów do demakijażu oczu dostępne są dwa : uniwersalny, o którym będzie mowa i dwufazowy. Mając do wyboru te dwa, ja zdecydowałam się na uniwersalny. Ze względu na to, że po pierwsze  był tańszy, po drugie miałam jeden dwufazowy z innej firmy i kompletnie się nie sprawdził, więc wolałam nie ryzykować.

Co mogę o nim powiedzieć? Płyn jest dość delikatny, w żaden sposób nie podrażnia. Z cieniami i korektorem pod oczami radzi sobie świetnie, jednak z maskarą jest nieco gorzej. Mam wrażenie, że skleja moje rzęsy nie zmywając tuszu do końca. (nie używam maskary wodoodpornej, więc z taką pewnie całkowicie by sobie nie poradził.) Przeznaczony jest także dla osób, które używają soczewek!
Opakowanie jest dość przyjemne, jest to okrągły otwór z malutką dziurką (mniej więcej tak jak niektóre zmywacze) Więc aplikacja na wacik nie sprawia problemów, aczkolwiek mogłoby być lepiej.
Podoba mi się nawilżenie skóry …

testują się :)

Hej,
Chciałam Wam pokazać kilka rzeczy, które zaczynam lub już zaczęłam testować. Recenzje wkrótce!

ASTOR Perfect Stay. 
Korektor również zAstoraz serii Perfect Stay, który był dodatkiem do podkładu. Niestety nie mogę znaleźć zdjęcia w internecie. (pojawią się przy recenzji)

Żel pod prysznic ADIDAS, który mogę Wam zdradzić stał się moją miłością.
Podkład LUMI MAGIQUE, którego jestem bardzo ciekawa!

następnie:
i wiele innych ;)