NYXowe rozterki, czyli wołanie o pomoc. ;)

 Jako że mam dziś trochę czasu tylko dla siebie postanowiłam pogrzebać w internecie i zrobić małe zakupy, oczywiście kosmetyczne ;) i właśnie dzięki temu znalazłam stronę, którą pewnie część z Was zna, ale uważam, że jest naprawdę godna polecenia! Chodzi tu o http://www.ladymakeup.pl/sklep/
Jeśli szukacie produktów znanych i lubianych marek, tych droższych ale niekoniecznie, bo znajdziecie tam również produkty firmy nyx, essence itp. to koniecznie tam zajrzyjcie!

i własnie z tej okazji piszę do Was z pytaniem o jakiekolwiek informacje na temat paletki o której zakupie myślę, chodzi tu o paletę 10 cieni od NYX Runway Collection
http://www.ladymakeup.pl/sklep/nyx-paletka-10-cieni.html

Mój wybór padł na:
której kolory baaaardzo mnie urzekły. koniecznie zajrzyjcie na stronę - są różne inne odcienie. Co myślicie, nie mam żadnego kosmetyku z firmy NYX i nie wiem czy w ogóle warto zaprzątać sobie nią kosmetyczkę! Z góry dziękuję za komentarze i pomoc. ;)

Komentarze