[tag]

Ostatnio rzucił mi się w oczy pomysł na tag: co mam w swojej kosmetyczce. bardzo mi się spodobał, i oto jest. ;) Jako, że moja kosmetyczka, a właściwie słodki kuferek w panterkę zbyt duży nie jest połączyłam to co trzymam w niej w domu z tym co noszę w torebce.


Więc po kolei:
1. Są to perfumy od Halle Berry, moje zdanie o nich możecie przeczytać >TU<
2. Krem do rąk Garniera - wypróbowałam ich tysiące, mam okropną skórę na rękach a tego nie zamienię na żaden inny!
3. Bronzer Rimmela, sunshimmer, lubię go, choć mam numer 002 Golden Goddess i nie jestem zadowolona do końca z koloru, bardzo cienka jest granica, gdzie bronzer zamienia się w pomarańczową smugę - łatwo przesadzić.
4. paleta cieni z biedronki, którą uzupełniłam swoimi ulubionymi kolorami cieni różnych firm.
5. korektor antybakteryjny SORAYA, kupiłam go bardzo dawno temu,teraz już go nie spotykam w sklepach, nadaje się by przykryć na chwilę niewielką krostkę, niestety nic więcej.
6. Rimmel Stay Matte, puder prasowany, od lat mój numer jeden, kolor 003 peach glow.
7. brat numeru 6, tyle, że kończący się i w kolorze 001 transparent.
8. szminka Rimmel Lasting Finish, kolor 240, delikatny, codzienny brązowo-czerwony.
9. stara szminka Margaret Astor, w kolorze 032, coś między różem a czerwienią. (mam jej resztki)
10. tusz Eveline MILION CALORIES, wspominałam już o nim, muszę powiedzieć, że dla mnie jak najbardziej się sprawdził.
11. tusz, również Eveline GIGANTIC VOLUME, tu volume nie jest wcale gigantic, więc tylko leży on w mojej kosmetyczce, raczej go nie używam.
12. pędzelek, dostałam go kiedyś do czegoś gratis, i jest.
13. eyeliner Eveline, o którym możecie przeczytać >TU<
14. pomadka Nivea pure&natural, z którą NIGDY się nie rozstaję.
15. zwykła czarna kredka do oczu (eyeliner) AVON.
16. ukochany tusz Rimmer Sexy Curves. (intensive black)
17.Glam'eyes Rimmel, tusz, o którym więcej >TU<
18. błyszczyk 3D glam effect Eveline, cóż..błyszczyk, jak błyszczyk.
19. + 20. Rimmel Stay Matte podkłady: 103 i 100. >TU<
21. Błyszczyk INGRID, cudownie wygląda na ustach i co ważne ma pędzelek.
22. Cienie Eveline, nie używane.
23.pędzelek do cieni MAC
24. brązowa kredka, PIERRE RENE z drobinkami.
25. eyeliner, nie używam.
26. cienie do powiek (potrójne) INGLOT odcienie brązu.
27. fioletowa kredka, Mon Ami.

brakuje tu jeszcze kilku rzeczy które posiadam w swojej kolekcji, ale z grubsza to będzie tyle. ;)
pozdrawiam i zapraszam do komentowania i do stworzenia u siebie podobnego posta! 



Komentarze