info + hit czy kit?



No i zaczęło się, teraz oficjalnie jestem studentką. Będę pewnie miała coraz mniej czasu i coraz rzadziej będę się do Was odzywać, aczkolwiek postaram się jak najczęściej odwiedzać Wasze blogi. Mam nadzieję, że i Wy o moim nie zapomnicie. ;)


Wężowa skóra - hit czy kit? 



jestem ciekawa co myślicie o ubraniach, butach i gadżetach we wzorach wężowej skóry



\


nie wiem jak Wy ale ja osobiście strasznie nie lubię tych wzorów, moim zdaniem są tandetne - dla mnie to zdecydowany KIT. A dla Was? 
dajcie znać!



Komentarze

  1. Powodzonka na studiach ;))

    a wężowa skóra, zależy co, zależy jak, zależy co ;) Trzeba umieć dobierać dodatki itd :) ale wg mnie hit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego pierwszego roku akademickiego :) Na pewno studia Ci się spodobają i uwierz - czas na wszystko się znajdzie ;). Jeśli chodzi o motyw skóry węża... Podzielam Twoje zdanie i nie przepadam za nim. Jedynie na HUNTERACH wydaje się być znośny i ciekawy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Jak zdrówko? Już jesienne choróbsko przeszło? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tą spódniczkę bym chętnie przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  4. wężowe torebki jeszcze jestem w stanie tolerować, ale spodni bym nigdy w życiu nie założyła :P czyli dla mnie też kit ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie KIT. raz , że nie przepuszcza powietrza.. a dwa , że nje przypadła mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Technologia zywnosci i zywienie czlowieka ;) hmm nie przekonuje mnie ten trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia na studiach :D
    a co do motywu wężowego to przeważnie KIT ale na jakichś drobnych elementach może wyglądać ciekawie :)
    obserwuje i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka czy buty jako taki akcent może być ale spodnie/sukienka/bluzka to już przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wąż na nie! :>

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. te szpilki są fajne ale reszte ubran bym nie ubrała..
    zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!