muśnij się!

Znów sypie śnieg...

Zalogowałam się dziś na stronie wizaz.pl, macie z nią jakieś doświadczenia?
Jak na pierwszy rzut oka wygląda na przydatną, wiele porad, recenzji. Warto zajrzeć ;)

Po wczorajszych zakupach przetestowałam garnier peeling brusher muszę powiedzieć, że po pierwszym razie jestem zadowolona. Zobaczymy czy mnie nie uczuli.
POSZUKUJĘ trwałego, utwardzającego lakieru do paznokci! Polecicie coś?


Mój makijaż nie wymaga ode mnie godzin spędzonych przed lusterkiem. Składa się on z kredki, ewentualnie eyelinera, podkładu, pudru, różu i tuszu do rzęs. Co stosuję? Moja cera jest dość ładna więc nie wymaga wielkiego matowania, czy tuszowania niedoskonałości. Ma wyglądać promienniej i jeszcze ładniej. Lubię makijaż, ale nie chcę przy tym ukrywać i tuszować tego co mam.

Jestem fanką Rimmela, więc używam całej serii produktów STAY MATTE. Powszechna opinia o tych kosmetykach nie jest zbyt dobra. Ja używam tej serii już od jakiegoś roku i na nic nie narzekam! Faktycznie podkład nie ukryje wszystkiego tak jak byśmy tego chcieli, ale przy cerze normalniej nie stanowi to problemu. A nasza buzia będzie tylko pięknie rozjaśniona i zadbana. Trwałość u mnie nie jest ani dobra ani też zła. Pod koniec dnia, muszę poprawić makijaż, bo stopniowo zanika, ale nie pozostawia przy tym nieprzyjemnych smug. Musu nie polecam, ale tylko ze względu na to, że jest słabo wydajny i szybko wysycha, co stanowi o tym, że trudno go rozprowadzić a jeśli już się uda, to nie wygląda on tak dobrze, jak po otworzeniu pudełka. Ogólnie jestem zadowolona. Można trafić na naprawdę niezłe promocje i kupić oba produkty (podkład + puder) w cenie jednego! A do tego są naprawdę wydajne.


Wydaje mi się, ze nie nadają się one do skóry problemowej, tłustej, a nawet mieszanej! O trądzikowej nie ma mowy, nadaje się właściwie tylko do cery, która nie potrzebuje makijażu, żeby wyglądać dobrze. Jeśli masz taką to nie zawiedziesz się.;-)

Komentarze

  1. tak jedna dziewczyna po jakos 1,5 miala 800 zł. ja mam narazie 50 zl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne jest forum na wizażu, dużo praktycznych porad użytkowniczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. lol puder i podkład jest przeznaczony do cery mieszanej i tłustej,a koleżanka pisze,że sie nie nadaje.. to po co to tak nazwali? :\

    OdpowiedzUsuń
  4. @Anonimowy

    na opakowaniach piszą różne rzeczy.. ja z doświadczenia wiem, że do cery mieszanej to się nie sprawdza, więc o tym mówię.. każdy produkt na każdej kobiecie sprawdza się inaczej, jednym coś pasuje a innym nie, nie zawsze to co jest do czegoś przeznaczone jest w tym dobre.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!