ARTIMENTO - stałam się artystką.

Rozrywka inna niż wszystkie
Jakiś czas temu natrafiłam w internecie na sposób spędzania wolnego czasu, który wydał mi się bardzo interesujący. Niewiele się zastanawiając złożyłam zamówienie i dwa dni póżniej rozpoczęłam swoją przygodę z... malowaniem :-)

Artimento to płótno obite drewnianą ramą w komplecie z zestawem farbek i trzema pędzelkami rożnej wielkości. Wszystko co jest wam potrzebne do rozpoczęcia przygody z malowaniem jest zapakowane w niewielkie pudełeczko, które otrzymałam w ciągu dwóch dni po złożeniu zamówienia i to z dostawą w sobotę! 

Nie jest to zwykłe malowanie, a malowanie po numerkach.

Zdolności artystyczne nie są wymagane a obraz wygląda naprawdę przyjemnie dla oka, mój zawisł już w sypialni.
Obraz jest o średnim poziomie trudności i składa się z 19 kolorów. 



W zestawie otrzymujecie: 

  • podobrazie ze szkicem 50 x 40 cm
  • 19 kolorów farb akrylowych w ponumerowanych pojemnikach
  • 3 pędzle nylonowe
  • haczyki i śrubki do zawieszenia obrazu na ścianie
  • szczegółowy schemat obrazu
  • opakowanie 51 x 41 x 2 cm


Na stronie internetowej Artimento znajdziecie masę wzorów do wyboru, możecie dobrać obraz taki, aby idealnie pasował do waszego wnętrza. Moim zdaniem to świetny sposób na spędzenie czasu inaczej niż siedząc przed telewizorem. Wydaje mi się idealny na prezent i w formie podarowania komuś rozrywki jak i już gotowego namalowanego przez Was własnoręcznie obrazu. Zachęcam Was do spróbowania! 

Wszystkie linki i informacje zamieszczam w poście. Dajcie znać co myślicie o takiej formie spędzania wolnego czasu. :)



Komentarze