hit czy kit?

No i po mnie! W końcu dopadło mnie wstrętne choróbsko! Nie pozostaje mi nic innego jak ciepła herbata z miodem, koc i laptop. Zaraz zaczynam zajęcia więc nie wypada się rozchorować na sam początek. ;)

Ostatnio mam swoją nową miłość, z którą chcę się z Wami podzielić. Domyślacie się co to jest? Pewnie nie! A mianowicie chodzi o pomarańczowe usta! 








jestem w nich bezapelacyjnie zakochana! a swoją jedną pomarańczową szminkę już mam, i wygląda naprawdę cudownie na ustach! 




smoky i pomarańcza na ustach, mmm!

co myślicie? to Wasz hit czy kit? 


Zapraszam do obserwowania - niedługo pierwsze rozdanie!

Komentarze

  1. Hit! Ale niestety nie przy mojej karnacji :(

    mnie też choróbsko dopadło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli komuś pasuje, to jak najbardzie hit! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie absolutny hit :)) podoba mi się pomarańcz :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się usta w tym kolorze. Ja mam odcień brzoskwini i również spełnia zadanie :) Podkreśla atuty, a to przecież najważniejsze. Zapraszam do siebie i pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie hit jak najbardziej, sama mam pomarańczową z MACA :) https://picasaweb.google.com/105152591164469157493/Amethyst?authkey=Gv1sRgCPnrzYCMgq_rBQ#5655629721067928322

    ( tu wyszła troszkę jak czerwona, ale to pomarańcz) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie wygląda :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. hit, ale u innych, do mnie nie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wzięcie udziału i zapraszam na:
    http://joven-parasiempre.blogspot.com/
    Są już wyniki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!