to, co fiszowy nosek lubi najbardziej. ;-)

Wszyscy chyba znacie Halle Berry! W 2010 roku na rynek weszły perfumy podpisywane jej nazwiskiem.
Długo szukałam zapachu, który naprawdę by mnie zainteresował. Wszystkie których próbowałam były albo za słabe, albo po kilku dniach zaczął drażnić mnie ich zapach. Większości z nich po 15min nie czułam już na sobie.
Oczywiście, próbowałam raczej dezodorantów perfumowanych, bądź wody toaletowej, dopiero jak coś wpadłoby mi w oko zamierzałam kupić perfumy. Używałam naprawdę wielu zapachów, aż w końcu trafiłam na REVEAL by helle berry! Spodobał mi się, więc kupiłam dezodorant perfumowany. Już przy pierwszym użyciu widziałam ogromną różnicę, zapach jest bardzo przyjemny a do tego czułam go przez cały wieczór! Pomyślałam, cholera to ile czasu muszą trzymać zapach perfumy! I naprawdę, perfumy to rewelacja, nawet po kąpieli można wyczuć przyjemną nutkę reveal. ;) Zapach jest raczej dojrzały i elegancki. Naprawdę świetnie się sprawdza. Udało mi się kupić perfumy, dość drogie (jak dla mnie) i małe, ale było warto!

Zapach wykreowany przez perfumiarza Richard’a Herpin’a.
Typ zapachu: kwiatowo-owocowy.
Nuty zapachowe: mimoza, irys, melon, piżmo, brzoskwinia, drzewo kaszmirowe, wetiwer, neroli, czerwona porzeczka, kwiat frangipani.


Cena: ok. 139 zł./50 ml
woda perfumowana ok. 25-27zł / 75ml.


a Wy, macie jakieś swoje ulubione zapachy? 

Komentarze

  1. uluubione zapachy? gucci envy me, paris hilton -paris hilton, paris h-heiress, ed hardy ;D

    w nalesniku;>
    oj to ja wole w bułeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Heat od Beyonce oraz stale psikam się Hypnose od Lancome.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie był lepszy niż "Lejdis" także polecam obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za radę.
    Nex odpada, bo nie chcę takiego kloca, poza tym mam lustrzankę,w której wymieniam sobie obiektywy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham tressele z Avon

    zapraszam do ciebie na bloga

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!