sierpniowe love.

Czyli ulubione produkty ubiegłego miesiąca, nie ma tego wiele, ale postarałam się wybrać coś z kolorówki, jak i z pielęgnacji codziennej mojej skóry. Przy okazji krótko Wam o nich opowiem. ;)


#1

Zdecydowanym numerem jeden będą oczywiście wszelakie cienie w jasnych, rozświetlających odcieniach. Oprócz cieni z Virtual, o których już wspominałam, lepszym rozwiązaniem, które znalazłam w szafce jest Inglot.  Stara paletka w odcieniach wanilii, beżu i jasnego brązu w satynowym, perłowym wykończeniu. Oraz sypki pigment w kolorze opalizującego różu, którego używam tylko czasami.



#2

Biała i cielista kredka do oczu.
(biała VERYME Oriflame z rozświetlającymi drobinkami, cielista Basic.)





#3

Mini lakiery MISS SELENE
i tu, choć dopiero niedawno je kupiłam muszę powiedzieć, że jestem nimi zachwycona! Wspominałam już o wygodzie małej buteleczki, a teraz muszę wspomnieć o tym, że są naprawdę trwałe, na swoich pazurkach mam czarny, który trzyma się nienaruszony już od kilku dni. ;) nie wspominając już o cudownych kolorkach! 



#4


Żel pod prysznic Palmolive termal spa, do zapachu którego początkowo z trudem musiałam się przyzyczaić jednak teraz stał sie on moim ulubionym żelem pod prysznic, zdecydowany numer jeden - 250ml super przyjemności!



#5

 Róż Golden Rose
mam go od niedawna, ale muszę przyznać, że jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Długo się trzyma, łatwo aplikuje, i do tego ma piękny kolorek. Ja mam 206.



i na koniec to co najlepsze!



#6
Rozświetlający balsam do ciała firmy Smashbox!
Ja dostałam go od siostry, (sama bym się raczej na niego nie skusiła, kosztuje około 120-130zł. ) 
Przepięknie pachnie, przepięknie wygląda i ma przepiękne, stylowe opakowanie! Balsam ten delikatnie przyciemnia naszą skórę, nadając jej przy tym cudownego, pełnego blasku wyglądu, który uwydatnia się pod wpływem światła. I z łatwością wyrównuje opaleniznę. W wakacje sprawdził się cudnie, mam nadzieję, że i poza nimi pomoże utrzymać opaleniznę i nada skórze blasku.




A jacy są wasi ulubieńcy? Macie coś co szczególnie przypadło Wam do gustu? Dajcie znać!
Dodatkowo zapraszam do wyrażenia swojej opinii TU. I do obserwowania, oczywiście!



Komentarze

  1. Moim ulubieńcem miesiąca... Hmm... chyba nowa odżywka do rzęs marki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mini lakiery są genialne, uwielbiam je ;)
    U mnie nowa notka- zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki !! <3

    + zapraszam do mnie ! :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!