wiosenne sukienki

W końcu mam swój jedyny niepowtarzalny komputer wraz z jedyną niepowtarzalną prędkością neostrady, dzięki której już bez żadnych problemów, mogę korzystać z internetu!

Słoneczko gosci na moim niebie już od kilku dni, co wprowadza mnie w iście wiosenny nastrój, i już nie mogę doczekać się dnia, w którym będę mogła włożyć na siebie którąś z tych cudownych sukienek! :)
zara 99,90zł
to mój numer jeden!

New yorker 119zł
River Island ok. 211zł
zara 169zł
zara 99,90zł
cropp 99zł

zródło: groszki.pl

Komentarze

  1. 4 najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta z new yorkera jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ` . Myślę , że słoneczko.. będzie gościło i także u mnie . ; ) Super sukienki .;)
    Zapraszam do mnie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te sukienki najlepsza ta z Zary!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh tę z new yorkera uwielbiam!! jest piękna i dostępna również czarna w kropki, bardzo kobieca.

    Pozdrawiam!
    http://calima-allbymyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh tą z new yorkera uwielbiam, jest cudna i bardzo kobieca. Jest jeszcze dostępna czarna w kropeczki, obie śliczne.
    Pozdrawiam!
    http://calima-allbymyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne !
    Świetne.
    Bardzo ciekawy BLOG :-)
    Serdecznie zapraszam, może Ci się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm...szczerze to kupiłam je w Tesco. Nie wiem czy są bo to było wtedy kiedy był okres karnawału i były różne takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog ;D
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;D
    ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 spódniczka jest świetna!!!

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda z nich jest na swój sposób śliczna, ale chyba jedynka rzeczywiście podoba mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie jasne sukieneczki ;)) Są idealne na lato i wiosnę ;))
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie jasne sukieneczki ;)) Są idealne na lato i wiosnę ;))
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te sukieneczki !:) zapraszam do siebie + dodaje do obserwowanych ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o sukience jak na trzecim zdjęciu :< niestety nigdzie nie mogę jej znaleźć. Chyba obejdę się wyłącznie smakiem.
    Dodaje do obserwowanych
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. zaraz zdecydowanie rządzi! a ta pudrowo różowa za 99 złotych jest genialna i do tego całkiem niedroga, jak na zarę..

    zapraszam do mnie: www.cholernaxniepewnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!