Zima, dzieci i Romeo i Julia, czyli słowo o sejsach najnowszego Harper's Bazaar.

Kto z nas nie lubi oglądać zdjęć, szczególnie tych pięknych? Chyba nie znajdę tu nikogo takiego. Ja uwielbiam oglądać sesje modowe, które są inspirujące, ciekawe, zaskakujące a nawet czasami dość ekscentryczne. W najnowszym - listopadowym - numerze Harper's BAZAAR znalazłam aż trzy fenomenalne sesje, do których bardzo często wracam.

Jeśli nie macie jeszcze najnowszego numeru to biegnijcie do kiosku, bo to zdjęcia, które moim zdaniem naprawdę warto zobaczyć ! Przygotowałam dla Was kilka zajawek, aby Was zainspirować, choć to może nie do końca dobre słowo, do zaparzenia ulubionej herbaty i oddania się nie jak zwykle czytaniu interesujących artykułów, ale obejrzeniu kilku dobrych zdjęć. ;)

Pierwsza sesja to NA TAFLI LODU
Zdjęcia wykonane są przez Miguel'a Revariego i sprawiają, że chcę, żeby zima przyszła jak najszybciej!



Druga sesja, którą Wam polecam to BABY BOOM, czyli o tym, co łączy dzieci i biżuterię.
Zdjęcia: Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek
Stylizacja: Andrzej Sobolewski
Trzecia, to  Romeo i Julia wg. Carine Roitfeld, która ukazuje mężczyzn i kobiety, którzy wg. mnie czasami zamieniają się rolami, oczywiście w ujęciu modowym. Czasem to mężczyzna jest bardziej kobiecy niż...kobieta :)
Zdjęcia: Max von Gumppenberg i Patrick Bienert



Jeśli miałabym wybierać to chyba najbardziej podoba mi się sesja Na tafli lodu. Ale bardzie ciekawa jestem Waszego zdania. ;)

Komentarze