Ratunku EFFACLAR !



Od dziś podejmuję walkę z niedoskonałościami.
Moja cerze ostatnio coraz dalej do doskonałości. Pojawiają mi się zaskórniki, zanieczyszczone pory nie wiem jak im zaradzić, próbowałam już wielu rzeczy - niestety bez większych efektów.
Krem od La roche-posay EFFACLAR DUO to mój wybór do dalszej walki.
Krem zakupiłam już jakiś czas temu w jednej z internetowych aptek. Było to już kilka miesięcy temu jednak ze względu na porę roku otworzyłam go i zaczynam stosować dopiero teraz. Bo jak pewnie wiecie zawiera on w składzie kwasy, które w połączeniu ze słońcem mogą zrobić nam ogromną krzywdę.

Zdecydowałam się na jego zakup po wielu pozytywnych recenzjach innych dziewczyn i nie ukrywam, że pokładam w nim wielkie nadzieje. ;)

Od producenta:
Effaclar Duo jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na dwa główne objawy trądziku:
- zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): niacynamid i pirokton olaminy aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.
Po 4 tygodniach pory są odblokowane a zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd. Na początku stosowania stan skóry może się przejściowo pogorszyć.

Skład: Aqua/Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Ammonium Polyacryldimethyltauramid E/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Silica, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Salicylic Acid, Nylon-12, Zinc PCA, Linoleic Acid, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl, Hydroxyhydrocinamate, Capryloyl Glycine, Capryloyl Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Piroctone Olamine, Myristyl Myristate, Potassium Cetyl Phosphate, Glyceryl Stearate SE, Parfum/Fragrance 


 No to zaczynam moją kurację. Ja zamierzam go stosować tylko raz dziennie na noc. 
A jakie jest Wasze zdanie, używałyście, polecacie? 
Dajcie znać!

Komentarze