BIODERMA - runda I


Cześć Dziewczęta ;)

Dziś przychodzę do Was z wstępną recenzją płynu micelarnego do demakijażu BIODERMA. Gdy byłam w Warszawie jakiś czas temu udało mi się trafić w SUPER-PHARM na promocję i kupiłam 100ml produktu z cenie promocyjnej z 21,99 na 11,99zł, więc jeśli macie okazję warto tam zajrzeć, bo cena jest naprawdę atrakcyjna a promocja może trwa nadal..

Zdecydowałam się na małe opakowanie, ponieważ pierwszy raz mam do czynienia z Biodermą, więc wolałam nie ryzykować. Bałam się, że mnie uczuli, podrażni, albo po prostu nie  będzie mi odpowiadać a pieniądze zostaną wywalone w błoto. (Duże opakowanie tego produktu to koszt około 60zł.)

Produkt jest bardzo uznany i zachwalany przez inne dziewczyny, dlatego po zakupie nie mogłam się doczekać aż go pierwszy raz użyję. Aktualnie używam go od ponad 2 tygodni a zużycie jest takie jakie można zauważyć na zdjęciu powyżej.

Nie zawiodłam się. Bioderma doskonale radzi sobie z makijażem tym dziennym ale także przy odrobinie większym wysiłku z makijażem mocnym. Nie podrażnia, jest bardzo delikatna.


Zapach nie jest moim ulubionym ale całkowicie mi nie przeszkadza.



Początkowo miałam obawy bo po pierwszych dwóch- trzech zastosowaniach pojawiło się na mojej twarzy kilku nieprzyjaciół, jednak teraz sprawdza się ona idealnie. Świetnie oczyszcza, łagodzi. Czego chcieć więcej?


Jestem bardzo zadowolona z produktu, spełnia swoje zadanie w 100% i już teraz jestem pewna, że na stałe zagości w mojej łazience.

A Wy macie jakieś doświadczenia z tym produktem?



Aha, zapomniałam wspomnieć, ze właśnie zaczęłam kurację odżywką do paznokci Eveline 8 w 1. Proszę o pomoc, macie z nią jakieś doświadczenia? Jeśli tak napiszcie jak ją stosowałyście i jakie przyniosła efekty. 

Pozdrawiam,
Fresz.

Komentarze

  1. aha, promocji szukajcie w Super-Pharm w Złotych Tarasach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykujemy się właśnie z przyjaciólką na Biodermę, bo jest promocja w SP, dwie butelki 250ml za 42zł. Więc jak się podzielimy, będzie dość znośnie. Co do odżywki 8w1, zapraszam do postu mojej przyjaciółki z którą prowadzę blog: http://bloganeek.blogspot.com/2012/07/porownanie-nailtek-foundation-ii-i.html . :) Myślę, że Ci pomoże i odpowie na wszelkie pytania! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!