Sypki cień od NYX

Witajcie Kochani.
Dziś przychodzę do Was z mini wstępną recenzją produktu od NYXa. I przy okazji wielkim pytaniem, które męczy mnie od kilku dni. O czym mowa? O sypkim cieniu od NYX Ultra Pearl Mania.

Udało mi się zakupić ten produkt od ladymakeup o czym wspominałam w poprzednim poście.Wszystko poszło bardzo sprawnie, a więc mogę Wam tą stronę serdecznie polecić. 
                       DSC_4764
Ultra Pearl Mania - Sypkie, perłowe, mineralne cienie do powiek marki NYX są gwarantem trwałego i intensywnego makijażu oka przez cały dzień. Bardzo dobrze napigmentowane i drobno zmielone łatwo się aplikują i idealnie rozprowadzają na powiece. Cienie o jaśniejszej barwie świetnie sprawdzą się również jako rozświetlacz, który rozjaśni i ożywi zmęczoną cerę.

I właśnie z takim zamiarem zakupiłam jako cień sprawdza się całkiem fajnie, trzyma się dość długo na powiece, lakko się osypuje – potrzebna odrobina wprawy, nie roluje, nie zbiera w kącikach. Równie dobrze sprawdza się i na mokro, i na sucho.
Jako rozświetalcz – fenomenalny!

DSC_4765
Mój kolor to Pearl. – chciałam kolor neutralny, sprawdzający się i na powiece i na twarzy. I dostałam piękny jasny, delikatny róż.
Cień ma bardzo delikatne, zmielone drobinki, które odbijają światło, ale nie wyglądają tandetnie!

DSC_4766
Odkąd przyszła do mnie paczuszka używam go codziennie i jestem bardzo zadowolona. ; )
Opakowanie jest malutkie, plastikowe, wygląda przyjemnie, jednak nie jest praktyczne. 
Największym i dość istotnym minusem jest malutki otwór, który uniemożliwia nabranie produktu jakimkolwiek aplikatorem. Ze względu na konsystencję produktu (dość zbitą), gdy próbuję niewielką ilość wysypać np. na rękę albo nie udaje mi się wydobyć niczego, albo zdecydowanie za dużo. 
Muszę koniecznie poszukać jakiegoś innego opakowania i przesypać cień.
Produkt za tak niską cenę uważam, że wart jest uwagi i wypróbowania. Wybieramy z naprawdę szerokiej gamy kolorystycznej:


(a to jeszcze nie wszystko)!
Pigmentacja jest genialna, sama (po jakimś czasie blaknie), jednak z bazą sprawdza się świetnie.

Skład: Mica, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Methylparaben, N-Butylparaben, Ethylparaben, and Isobutylparaben. MAY CONTAIN: Titanium Dioxide (CI 77891), Manganese Violet (CI 77742), Chromium Oxide Green (CI 77288), FD&C Yellow No.5 Al. Lake (CI 19140:1), FD&C Blue No.1 Al. Lake (CI 42090:2), Ultramarine Blue (CI 77007) , Carimina (CI 75470), Iron Oxide Black (CI 77499), Iron Oxide Red (CI 77491), or Iron Oxide Yellow (CI 77492)




Cena ok. 10zł.
W mojej kolekcji w najbliższym czasie na pewno pojawi się kilka nowych kolorów. !


3majcie się cieplutko!

Komentarze