MaxFactor +Manhattan -> to lubię!

Hej dziewczyny! Dziś przychodzę do Was z samymi pozytywami ;)
O czym mówię? O dwóch produktach, w których w ostatnim czasie jestem zakochana po uszy! Nie wychodzę bez nich z domu odkąd użyłam ich po raz pierwszy.

#1
O tak, zdecydowanym numerem jeden w mojej kosmetyczce jest/będzie nowość -  podkład od MaxFactor Ageless Elixir. Nie, nie nie kupiłam go, ale otrzymałam próbkę, która wystarczyła mi na jakieś 5-6 użyć. Jestem naprawdę nim zachwycona! Cudownie się rozprowadza(palcami i gąbeczką), pachnie. W ciągu dnia na mojej buzi nie wymagał kompletnie ŻADNYCH poprawek! używałam go rano przed zajęciami, a po nich wracałam do domu późnym wieczorem a na mojej twarzy był widoczny nawet róż, który nakładałam na niego. Przy innych podkładach nigdy mi się to nie zdarzyło(a próbowałam naprawdę wielu). Wydaje mi się, że stanowi on naprawdę świetną bazę. Nawet cienie (niezbyt dobrej jakości) potrafią utrzymać się na nim cały dzień. 
Jedyne co mnie martwi fakt, że jest to podkład + serum przeznaczone raczej dla skóry dojrzałej (+30) i obawiam się, czy nie zrobię sobie nim krzywdy mając dopiero +20. Stąd moja prośba do Was! 
Jeśli macie jakiekolwiek doświadczenia z tą marką a najlepiej z tym produktem czy jesteście w stanie polecić mi inny podkład z tej firmy - równie dobry? 
bardzo mi na tym zależy, bo niedługo będę na zakupach i będę musiała się na coś zdecydować. 

#2
Moim numerem dwa jest uwaga! CZERWONA SZMINKA od Manhattan.
Nie spodziewałam się, że to powiem ale tak, odważyłam się i używam jej teraz praktycznie codziennie. Jestem naprawdę zachwycona i żałuję, że odkryłam ją dopiero teraz. Nawet zwykły szary makijaż rozświetla tak, że cała promienieję. ;) A w połączeniu z moim musztardowym kominem naprawdę zniewala. Czasem nawet sama nie mogę się napatrzeć. Myślę, że jest idealna na zimę!


15N 

Jestem pewna, że nie skończy się na tej jednej szmince. Mają naprawdę fajną gamę kolorystyczną, szminka nie wysusza, nie podkreśla a wręcz tuszuje suche skórki, fajnie nawilża. Kolor utrzymuje się naprawdę długo, jednym słowem polecam! 

Komentarze

  1. ostry kolor tej szminki :P ja ostatnio też chciałam kupić ten podkład, ale obawiam się, ze coś może stać się z moją cera, czego raczej bym nie chciała ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!