cienie Virtual - na powiece.

Cześć! Tak na szybko pokaże Wam makijaż w moich ulubionych kolorach, podobny do tego co pokazywałam Wam już kiedyś, ale tu jest wydaje mi się dużo lepiej widoczny.


Jest to wydaje mi się klasyczny makijaż rozświetlający, do którego użyłam bazy, dwóch rodzajów cieni, oba błyszczące Virtual LAVA w odcieniu różu 307, który nałożyłam na całą powiekę ruchomą natomiast w wewnętrznych kącikach oraz pod okiem cień Virtual Diamond 044. Na linii wodnej mam swoją ulubioną kredkę z oriflame VERYME w kolorze perłowym. Na rzęsach mam rimmel w kolorze ruby black.
aha a na ustach mam rimmel lasting finish w kolorze UNDRESSED 240 + błyszczyk.



Pozdrawiam Was a teraz szybciutko uciekam korzystać z dzisiejszej pięknej pogody. 
Trzymajcie się!

Komentarze

  1. Ładny makijaż. Jeśli maluję się cieniami to również używam podobnych kolorów, tylko dla rozświetlenia oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, ale masz "hipnotajzing" oczy ;)
    śliczny makijaż ;)
    zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzyskałaś piękny efekt :)

    zapraszam + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, delikatny makijaż : ) bardzo takie lubbię

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!