porządki.


postanowiłam uporządkować kilka internetowych spraw. Między innymi spraw związanych z blogiem, mianowicie ostatnimi czasy posiadałam więcej niż jeden blog, co z perspektywy czasu wydaje mi się totalną bzdurą, przynajmniej w moim przypadku gdyż zaniedbywałam kompletnie każdy z nich, no cóż taka moja wada, że do wszystkiego zabieram się po trochu, a do niczego sensownie.

Zmieniam to, skasowałam poprzednie blogi, a ten odrobinę przemeblowałam, i zajmę się tylko i wyłącznie nim. Więc zapraszam bo w najbliższym czasie przewiduję kilka atrakcji, może jakiś konkurs, rozdanie..? W końcu mam jeszcze miesiąc wakacji, więc na pewno coś sensownego wymyślę.


A dziś mamy piękny, słoneczny dzień pewnie jeden z ostatnich w te wakacje, więc wyruszam troszkę opalić swą bladą skórę. Wam również to polecam, bo przecież nic bardziej nie relaksuje niż promienie słoneczne. Pamiętajcie jednak o filtrach, i witaminach! Bo opalenizna to przecież tylko reakcja obronna naszego organizmu.

Buziaki dla Was i pozdrawiam. ;)

Komentarze