małe zakupy.

Właśnie niedawno wróciłam z małych zakupów kosmetycznych, oto co kupiłam. ;)


1. Garnier Peeling Brusher
W końcu się skusiłam. Czaiłam się na niego już jakiś czas ale musiałam skończyć swój stary z nivea. Teraz mam. Wg. producenta:
Peeling Brusher Garnier Czysta Skóra Active to produkt oczyszczający nowej generacji, testowany na skórze podatnej na niedoskonałości, który zrewolucjonizuje Twoją rutynę pielęgnacyjną.
Peeling Brusher usuwa martwe komórki naskórka, eliminuje najtrudniej dostępne zanieszyszczenia i redukuje nadmiar sebum które jest odpowiedzialna za powstawanie niedoskonałości.  Sekret?
* 180 ultramiękkich elastycznych włókien.
* formuła wzbogaconą o składniki pochodzenia naturalnego
* skoncentrowany w 2% kwas salicylowy
* naturalny składnik aktywny HerbaRepair pochodzący z Vaccinium myrtillus, rośliny o wyjątkowych właściwościach regenerujących i odbudowujących.
Poj. 150 ml - jak będzie, zobaczymy. ;) Cena: ok. 24zł.



2. Szminka Rimmel Lasting Finish.
Ja mam kolor 240. Taki bardzo delikatny codzienny. Nigdy nie miałam pomadki z tej serii.
Więc nie mogę powiedzieć nic na jej temat. Podobno nie podkreśla skórek, usta wyglądają zdrowo a kolor utrzymuje się długo. Jedyne co mogę powiedzieć na tą chwilę to to, że pięknie pachnie. Cena: ok.14zł 








3. Szampon Dove Intensive Repair.
Używam go już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jest naprawdę świetny. Mało który szampon sprawdza się u mnie na dłuższy okres niż jedna butelka. A ten, naprawdę polecam. 




















4. Chusteczki antybakteryjne Tami. 
Jeszcze nie używałam, mam nadzieję, że się sprawdzą.














5. Lakier do paznokci Rimmel.
W kolorze dokładnie takim jak na obrazku. ;) Zapowiada się nieźle. Jak pomaluję to postaram się dodać jakieś zdjęcia. 






















Na dziś to na tyle. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do komentowania.;-)

Komentarze

  1. kazdy kto wchodzi na bloga moze kliknac, za odwiedziny tez sa pieniadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa garniera ;-) daj znac jak sie spisuje :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!