kolejne zakupy ;)

Dziś udało mi się dokupić parę rzeczy, których mi brakowało. Nic z górnej półki, postanowiłam sprawdzić firmy, po które nigdy nie sięgałam. Czyli kosmetyki 'na każdą kieszeń'. ;-)

Eyeliner Eveline ok. 9zł
Błyszczyk Eveline 3D, kupiony w zestawie z tuszem, ok. 14,99
Tusz Eveline Million Calories cena jw.
Muszę dodać, że rozczesuje rzęsy lepiej niż rimmel, do tego ma naprawdę świetną szczoteczkę! :)
Lakier do paznokci CORAL, ok. 5zł
posiadam kolor 104. Piękny, szary. Przecudnie prezentuje się na pazurkach, przy okazji dokupię inne kolory.
Nivea. (moja ulubiona.) ok. 7zł
Balsam do ciała Soraya Summer Slim.
ok. 16zł. 
I tym sposobem w cenie zazwyczaj max 3 kosmetyków mam 6. A efekt zapewne będzie ten sam.A Wy, wybierając się na zakupy wybieracie taniej czy markowo?
Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania i komentowania. ^^

Komentarze

  1. Hej :) Przy wyborze kosmetyków kieruję się tym, czy kiedyś o nim słyszałam/czytałam. Czasem sama sobie coś wybiorę i szaleję :P Zestaw błyszczyk i tusz do rzęs eveline widziałam ostatnio w biedronce za 15zł! Niestety, nie były to moje kolory, a szkoda ;) Teraz czekam na recenzję tego wszystkiego u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten eyeliner podobno jest świetny, no i ten balsam do ciałla.. czekam na recenzje :) może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jak sprawuję się eyeliner ;)
    Te lakiery są fajne, ale nigdzie ich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!