dylemat plus shains.

Zwolnienie do końca tygodnia...ja to potrafię się załatwić, nie ma co!

Dziś niemal cały dzień spędziłam na przeszukiwaniu wszystkich internetowych sklepów. Szukam torebki i portfela już od jakiegoś czasu i nie mogę trafić na nic odpowiedniego. Znacie jakieś e-sklepy, w których mogłabym znaleźć coś interesującego? Od razu uprzedzam, że mam na tym punkcie obsesję, i kupuję taki zestaw średnio raz na trzy miesiące. Szukam czegoś w tym stylu:
portfel HOUSE

choć nie wiem czy akurat ten jest tym czego szukam..

portfel CROPP
albo ten, co myślicie? 
do tego torba, z przeceny, choć co do niej nie jestem przekonana.. ;)
torba CROPP
Jakoś nie mogę się na nic zdecydować, dlatego proszę Was o radę. Może widziałyście coś ostatnio w przystępnej cenie i wpadającego w oko. 

a, przy okazji.
pewnie już to znacie, ale ja dopiero dziś poznałam. Na stronie shains.pl można zamówić sobie super bransoletki, będące ponoć alternatywą dla charamsów YES, które zresztą posiadam. 
metalowe, cena  64,90zł. (za zestaw startowy:bransoletka plus 30 metalowych liter)
plastik, cena 25,99zł. (za zestaw startowy: bransoletka plus 30 plastikowych liter)

do wyboru mamy elementy plastikowe lub metalowe, z których możemy utworzyć sobie napis jaki tylko nam się podoba, dostępne w różnych kolorach. Idea fajna, wygląda moim zdaniem trochę tandetnie, ale lubię takie 'gadżety'.

Dajcie znać, co myślicie. ;)
a ja idę dalej szukać i się lenić. Jutro fryzjer, a ja kompletnie nie wiem jak się obciąć, może internet mnie na coś natchnie. 


zapraszam do obserwowania i komentowania.

Komentarze

  1. Bransoletki moim zdaniem świetne;P
    Jesli chodzi o portfel to mi sie podobał bardziej ten 1(brązowy);) A torebka myśle że fajna;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 portfel cudowny ale ta czarna torebka nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletki są bardzo fajne :) Szczególnie ta metalowa mi się podoba. A gdzie można kupić te shainsy? Pytałam wczoraj w dwóch sklepach u mnie w miejscowości i w jednym mi pani powiedziała, że może mi zamówić przez internet. To ja wolę sama sobie zamówić, tylko nie wiem gdzie? A baaaardzo mi się spodobały i chcę mieć chociaż jedną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki dostaniesz na oficjalnej stronie http://shains.pl/ ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!